De sista skälvande varven...

Håller just nu på med de sista skälvande varven på min Icarus. Har insett att mitt garn precis inte kommer att räcka... Och detta trots att jag minskat en mönsterrepetition. Hur löst stickar jag egentligen, liksom? Jaja, min sjal kommer att bli fin fin ändå... Den blir nog klar idag, sen så ska den blockas, så... färdigbild i slutet av veckan kanske?

Har meddelat min Garn-o-tebytesvän att jag fick hennes paket (typ för två veckor sedan) och jag har fotat paketet, men det har inte blivit av att jag bloggat om det än... Men det kommer att bli bloggat om - snart! För det var ett jättefint paket och det vill jag ju absolut dela med er!

Som Arnold Schwarzenegger skulle ha sagt:
"I'll be back!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback