Stickcafé Revisited - soon in a theater near you

Så jag gjorde alltså ett nytt försök att gå på stickcafé, trots tidigare våndor. Och jag upptäckte att jag kände mig avslappnad, att jag hade det vansinnigt trevligt, att jag vill gå igen... Vojne, vojne, vad skall det bliva av detta...

Jag kan med andra ord inte vara en allför gammal hund, eftersom jag uppenbarligen kan lära mig att sitta.

Hej, jag heter Maria. Jag känner inte längre motvilja mot att gå på stickcaféer. Tvärtom. Jag gillar att gå på stickcafé.

Och alla sade: Hej Maria.

Därefter gick jag och satte mig igen, och folk applåderade.

(Ursäkta det förvirrade inlägget, men det är sent och jag dricker Coca Cola Zero i ett vinglas och äter Barbecuechips. Om det nu är nån form av ursäkt...)

Kommentarer
Postat av: Bim H-D

Japp... det sista där var en rätt ok ursäkt! om det är zero med i det hela så är allt ursäktat...

Må så grankott... hm, undrar bara varför? Hm, ska försöka klura ut det.. eller är det kryddorna på chipsen som är? hm... ... ...

Postat av: Maria J

Ja, jag tror att det måste vara alla skumma syntetiska tillsatser som spökar... :-)

2008-08-07 @ 12:10:22
URL: http://endagliglatte.webblogg.se/
Postat av: Cina

YES!!! I knew it!!! hehe

Det var faktiskt extra trevligt i går, kanske för att du var där... ;)

2008-08-07 @ 18:51:29
URL: http://cina.blog-city.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback