Härliga människor!

Vilka härliga, färgstarka människor jag har fått lära känna i helgen!

Helgen har varit hektisk, men väldigt, väldigt rolig. Visst är det spännande att det finns så många olika typer av människor som stickar? Helt galet! Men på ett fantastiskt bra sätt, såklart. :-)

Har kanske inte hunnit sticka så mycket i helgen som jag hade önskat. Men i och för sig så stickar jag nog aldrig så mycket som jag vill. Man måste ju ta hänsyn till nära och kära också, haha.

Är inte så sugen på att jobba, är väldigt trött och sliten efter helgens festligheter. Men man måste ju dra in brödfödan - så att man kan äta få tak över huvudet ... köpa garn.

Kommentarer
Postat av: Karin

Det kunde jag inte ha sagt bättre själv! Klart man måste köpa garn! :-) Tack för en jättetrevlig helg!



K


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback