Stickorna brinner

Jag har inte legat på latsidan, även om jag inte har varit en flitig bloggare på siståne

  • Julklappshalsduk i Atacama Alpaca är klar och ligger och blockas.
  • Jag stickar för fullt på Johannas julkalender... Men jag ligger ett par dagar efter. Snoddarna sinkade mig.
  • Ytterligare en kulklappshalsduk är på gång.
  • Lovikkavantar till KM är också på G
  • Sockgarn ligger och väntar på att bli ett par julklappssockar.

Som sagt, jag går inte sysslolös.

Återkommer med bilder efter hand som sakerna blir klara.

Till sist:
TACK alla som kommenterat och gratulerat mig på födelsedagen. Det värmde gott!


Födelsedag

Jag fyller år idag. Bara så ni vet. :-)

image58

Cherry leaf scarf till lilla mamma

Mamma fyller år på fredag. Vilken tur att hennes present är klar och redo och skickas. Jag kan lugnt publicera bilder här för hon vet inte om min blogg.

Mamma ska få en
Cherry leaf scarf stickad i Babyalpacka från Marias Garn.

image56image57