Ett fantastiskt paket!

Fick mitt andra paket av min hemlis idag (om man bortser från bonuschokladen i förra veckan)!!

Vad kan jag säga - du har prickat helt rätt!

image85

Hur kunde du veta att det var just DEN härvan med lingarn jag har gått runt och klämt på och suktat över jättelänge? Den är ju så otroligt vackert lilamelerad! Fingrade på den på syfestivalen men det blev aldrig av att jag köpte den. Stod du och hängde över min axel, eller? ;-)

Och jag har inte den boken! Jag har många kokböcker/böcker om mat men ingen av Michel Jamais böcker. Jättekul med en bok om mat och vin, jag vill gärna lära mig mer om att kombinera just mat och vin. Har redan bläddrat lite i boken, och den ser väldigt lovande ut. :-)

Blev riktigt nyfiken efter att ha läst ditt brev. Tydligen har du lämnat en stor ledtråd... Får luska lite. 

TACK snälla hemlis! Återigen har du gjort mig oerhört glad med ett av dina paket!

Ska bli spännande att få reda på vem du är...

Kommentarer
Postat av: Mrs X

Hej!

Så glad jag blir att du gillar ditt paket! Tycker också garnet verkar jättehärligt. Jag har länge funderat på att göra något i det, men det har hittills alltid kommit något annat ivägen.

Jag ser fram emot att nån gång så småningom få se vad du gör av det!

Vi har den här boken också, liksom ett par andra av M J. Tycker han är lysande och hoppas du ska finna nåt av intresse i den.

Ha det så bra, så hörs vi väl snart igen!

2008-03-11 @ 20:47:38
Postat av: Mrs X

Oj förresten, glömde ju att säga att jag till min fasa / :-) / upptäckt att du är mej på spåren! Jag som har ytterligare en ledtråd på lut! Vem ska hinna först, du eller jag?

2008-03-11 @ 20:50:52
Postat av: Maria J

Fyyyy, du får inte göra mig så nyfiken! ;-)

Vadå, är jag dig på spåren? Hur har du sett det? Var det nåt jag skrev? Om du tror att jag är nära att komma på vem du är så har du fel.

Men jag kan erkänna att jag fått en idé om vem du skulle kunna vara. En del bevis pekar åt det hållet, men jag kan ju ha tolkat saker fel.

Men du har gjort mig riktigt förbryllad genom att du skrivit att "du upptäckt" att jag är dig på spåren...

Gaaaaaah.... *så nyfiken så att jag spricker*

Postat av: Mrs X

Jodu, där fick du nåt att fundera på :-)! Fast jag kan ju avslöja att jag kan gå in i min besöksräknare och se vem som varit inne på sidan, och det var där jag upptäckte att du nosat runt lite där!

Nu ska jag läsa igenom dina sidor igen för att få lite inspiration till nästa paket. Hälften är klart, men det behöver kompletteras. Några önskemål???

Hoppas du får en jätteskön helg!

2008-03-14 @ 10:41:16
Postat av: Maria J

Jag anade att det kunde vara nåt sånt. Att du kan se vem som har varit inne på sidan. Visserligen har jag varit inne hos alla som är med i hemlis, men vissa har jag kanske snokat lite mer hos... Har några som jag misstänker mer än andra...

Önskemål? Tjaaaa.... Smaksatt kaffe. Dominostickor i ädelträ (en 4mm vore inte dumt). Fina stickmarkörer (om du sysslar med sånt). Hmmm, vad mer kan man önska sig... En varvräknare kanske. En fin sjalnål. Och så mörk choklad såklart! Och garn. :-)

Hoppas du fick lite uppslag. Jag blir faktiskt glad för det mest, men det är såklart jätteroligt att du anstränger dig lite.
Kram på dig!

2008-03-14 @ 11:04:44
URL: http://endagliglatte.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback