Äntligen paket!

Fick äntligen mitt garn- o tepaket idag. Kanon! Lagom till påsk och allt. :-)

Tack
Soili!

image88

Fick Påskte 2008 - det ser spännande ut, stora teblad och blommor. Känner inte doften just nu för jag är täppt i hela huvudet, men det smakar säkert toppen.

Garnet är helt underbart! TVÅ härvor Silky Wool från Elsebeth Lavold i en vacker ljungrosa färg. Riktigt mjukt och gosigt!

Dessutom fick jag tre jättefina stickmarkörer + en liten korg som Soili gjort själv. Älskar markörerna, och korgen hittar nog en plats i påskriset. :-)

Åter igen, tack så hemskt mycket Soili!

Kommentarer
Postat av: Soili

Ledsen att det tog lite tid,men ibland händer saker man inte kan rå på.Kul att du tyckte om garnet.
Glad Påsk önskar jag ej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback