Iiiiih!!

Det är tillåtet att bli alldeles till sig när man får paket med posten, va? :-)  För jag känner mig som en fjortis på en pojkbandskonsert. Det är ju bara så - min hemlis rockar!

image81

- Två härvor entrådigt ullgarn från Ullcentrum i en ljuvlig blålilamelerad färg. I love!
- 72% mörk choklad från Anthon Berg som är Fair Trade. Suveränt!
- En Addi rundsticka, 3,5mm 120cm. Vad bra, jag har inte någon så lång rundsticka!
- En trevlig hälsning från min hemlis.

Ett helt fantastiskt paket alltså! Håller på och klappar på garnet och funderar på vad det ska bli. En Icarus kanske? Eller kanske en bolero? Först och främst ska härvorna få ligga framme så att jag kan njuta av dom ordentligt.

Tusen tack kära hemlis! Paketet var verkligen klockrent och jag är så glad!
Och har verkligen ingen aning om vem du är... Hmm, två stämplar på paketet.... Trollhättan och Göteborg.... Vem kan du vara tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback