Ett par frågor om bytesväskan

Kom på att jag glömt att svara på ett par frågor om bytesväskan jag stickade.

-  Är det mönster från Garnstudio?

Svar: Yes, mönstret är från Garnstudio och återfinns här:
http://www.garnstudio.com/lang/se/visoppskrift.php?d_nr=98&d_id=55&lang=se

- Jag har följt ditt arbete med spänning, delar ditt syslöjdsbetyg och har funderat på hur man skulle göra. Hur var det till slut, svårt eller mycket enklare än du trodde?

Svar: Det var mycket enklare än vad jag trodde. Det handlar mycket om att våga prova och inte vara rädd för att göra fel. Sen så måste man kanske inte göra allt exakt efter regelboken heller, man kan ju komma på egna lösningar. Mycket man inte kan kan man läsa sig till och så kan man ju be om hjälp också.


Kommentarer
Postat av: Din garn/tebytare vän

Hej,hej.Vad gillar du för the?Grönt,smaksatt eller svart?
Din favoritfärg vore också kul att veta.
Mvh cybervännen.

2008-02-23 @ 10:04:48
Postat av: Maria J

Hej där!

Jag gillar grönt, rött och svart te. Det mesta alltså! Kryddigt eller fruktigt eller annat smaksatt (mint, viol, lakrits...). Gillar mest lösviktste som är naturligt smaksatt, tex är det jordgubbste ska det vara riktiga bär och inte jordgubbsarom. Skicka nåt som DU tycker verkar gott!

När det gäller favoritfärg så är lila den absoluta favvo-färgen, hellre mörkt och mustigt än pastelligt. "Smutsiga" nyanser är också fint. Annars är jag inne på knallrosa och lindblomsgrönt just nu. :-)

Postat av: Marika

Tittar bara in för att säga hej!
Var en av dem som pratade en aning med dig när du var och pratade med Liisa om hennes motion.

2008-03-03 @ 22:15:15
URL: http://bookish/typepad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback