En del stickat...

...men inga bilder ...än.

Får ta mig i kragen och fota lite.

Januarisockorna till sockklubben är klara, men jag kommer nog att riva upp socka nr 2. Jag stickade den alldeles för löst så den är mycket större än socka nr 1. Men jag ska fota dom och anmäla dom som klara först. :-)

Har stickat ena Mrs Beeton, det gick rätt snabbt. Men jag höll på att få krupp på det tunna kidmohairgarnet jag stickade med. Det ramlade av stickorna hela tiden. Speciellt när jag skulle sticka samman de två volangerna... MORR!! Men det gick till slut, men det är nog lite fel här och där om man granskar noggrannt.

Bakstycket till min fiskartröja i eco-ull är klart, har precis börjat på framstycket.

Har börjat på sockklubbens Februarisockar också. Stickar dom i knallrosa opalgarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback