Hemlis är ju hur kul som helst!

Hej, jag heter Maria. Jag tycker att det är apkul att få paket! :-)

Idag fick jag mitt första hemlispaket i brevlådan. Det innehöll flera mindre paket. Så här fint såg det ut innan jag öppnade. (Till min hemlis - ja, jag öppnade kuvertet sist.)

image27


Och detta var innehållet i paketen:

image28

- Fint kort med solrosor och en trevlig hälsning.

- En påse med Vanilla Chai Latte som jag ser fram emot att dricka.

- Belgisk choklad från Caca Oh!  i smaken White Coffee. Ska bli smaskens!

- Vantstickor i bambu 2.0 mm. Detta är officiellt mina minsta stickor. :-)

- 2 nystan Garnstudio Fabel i härlig chokladmelerad färg.

- I ett kuvert fanns förslag på vad jag ska hitta på med dessa nystan. Fingervantar! Okej, kära hemlis, jag antar utmaningen! Har aldrig stickat fingervantar förut, men med mitt fina chokladgarn och mina nya bambustickor gör jag gärna ett försök!

Ett stort tack för mina presenter, jag blev jätteglad!

Kommentarer
Postat av: Antfarm

Visst är det kul med paket. Jag tror aldrig jag kommer att "bli för stor" för att bli tindrig i ögonen när jag får pilla med tejp och snören. Vilka fina (och goda) presenter du hade fått!

2007-09-18 @ 12:32:37
Postat av: maria

åh, vilket fint paket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback