Strike a pose!

Såhär ser mitt fina set i Visjögarn ut.

image42

Kommentarer
Postat av: antfarm

Oiii, nu blir jag lite svartis. Jag har gått och suktat efter en dragspelsbasker och matchande vantar i visjögarn. Jag vill ha färgerna mullvad och ljusgrönt och sticka squirrle and oak vantarna från helloyarn.com.

Ditt set var jättefint.

2007-10-21 @ 12:07:20
Postat av: Cina

Snyggt!!

Postat av: Maria J

antfarm: squirrle and oak-vantarna är jättefina, skulle gärna sticka dom också. "Barbro stickar" har mönster på några andra ekorrevantar, dom är jag sjukt sugen på. Fast jag måste samla lite mod för att sticka med flera färger...

cina: tack!

2007-10-23 @ 10:21:56
URL: http://endagliglatte.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback