Paket!

Fick paket nr 2 från min hemlis idag! Lycka!

Tre fina, glada paket.

image37


Och innehållet!

image38

- Marabou Premium Dark Raspberry! Hur i hela friden visste du att det var min favoritchoklad??? MUMS!

- En "dragspelshalsduk" - lååång och mjuk och härlig i samma Visjögarn som jag stickat min dragspelsbasker i. Härligt att få se hela färgskalan i garnet, det hann ju inte komma fram i baskern. Jag provade förresten min basker idag igen, den är inte så tokig efter blockningen. Jag har en bättre hårdag idag, och då ser baskern bättre ut också. Men lite ska jag fixa med den. Bara liiite.

- Och det bästa till sist: Underbart vackra tumvantar (antagligen i samma Visjögarn?). Är helt kär i dom! Tyvärr så var dom lite för korta för mina långsmala händer så dom ligger och blockas nu. Vill ju kunna stoltsera med mitt fina set så snart som möjligt. Lovar att återkomma med snygga modebilder. (Haha.)

Stort tack kära hemlis! Du har gjort det igen!

Kommentarer
Postat av: Little darling

fint :)

Postat av: Hemlis2

Vantarna är också i Visjögarn. Du hade rätt! Det var svårt att veta storleken på vantarna så det är bra att du blockar den till rätt storlek. Tur att du inte hunnit tova baskern till en skål...

Garnet var väldigt trevligt att sticka med och jag gillar verkligen färgerna, speciellt övergångarna!

Jag visste faktiskt inte att chokladen var din favorit, men det passade ju bra.

2007-10-17 @ 17:14:20
Postat av: Dödergök

Å vilket fint hemlispaket du fått! Det är så kul att läsa och se vad alla får av sina hemliga vänner.

2007-10-24 @ 19:58:03
URL: http://dodergok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback