Stickorna brinner

Jag har inte legat på latsidan, även om jag inte har varit en flitig bloggare på siståne

  • Julklappshalsduk i Atacama Alpaca är klar och ligger och blockas.
  • Jag stickar för fullt på Johannas julkalender... Men jag ligger ett par dagar efter. Snoddarna sinkade mig.
  • Ytterligare en kulklappshalsduk är på gång.
  • Lovikkavantar till KM är också på G
  • Sockgarn ligger och väntar på att bli ett par julklappssockar.

Som sagt, jag går inte sysslolös.

Återkommer med bilder efter hand som sakerna blir klara.

Till sist:
TACK alla som kommenterat och gratulerat mig på födelsedagen. Det värmde gott!


Kommentarer
Postat av: antfarm

Det är några dagar kvar men nu blir det datapaus över helgen så jag vill passa på att önska dig
God Jul!

2007-12-22 @ 07:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback